just-loans4u-004ציבור עובדי המדינה בישראל בישראל הינו גדול ומשמעותי ולכן קיימות אפשרויות רבות ללקיחת הלוואה. הלוואה לעובדי מדינה מוצעת בכל הבנקים וגם במוסדות  בנקאיים בתנאים טובים בעלי ריביות מופחתות.

הלוואה לעובדי מדינה בסבסוד המדינה
כחלק מההטבות שהמדינה מציעה לכלל עובדיה, ניתנת לעובדי המדינה האפשרות לקחת הלוואה שמיועדת אך ורק לשכירים שהם עובדי המדינה, בריבית נמוכה מזו המוצעת במשק.

גובה הריבית בהלוואה לעובדי מדינה משתנה מדי חודש ונקבע ע"י החשב הכלכלי של המדינה. מדי כמה שנים מוציאה המדינה מכרז לכלל הבנקים למציאת הבנק שיעניק את התנאים הטובים ביותר עבור עובדי המדינה. במשך שנים רבות היה בנק יהב ידוע כבנק של עובדי המדינה אולם בשנת 2008 זכה בנק דיסקונט במכרז. לכן, אם הנכם מעוניינים בהלוואה לעובדי מדינה בסבסוד המדינה, מומלץ לפנות לאחד מסניפי בנק דיסקונט לקבלת פרטים ובדיקת זכאות. כמו כן בנק דיסקונט מציע הטבות ותנאים מיוחדים לעובדי מדינה שינהלו את חשבון העובר ושב שלהם בבנק. יש לציין שבהלוואה לעובדי מדינה בסבסוד המדינה ישנם קריטריונים נתונים מראש לגבי מטרת ההלוואה וגובה הסכום שניתן לקבל. להלן טבלה המפרטת את סוגי ההלוואות והסכומים שניתן לקבל בבנק דיסקונט.

הלוואה לעובדי מדינה מבנקים
במידה ואינכם עומדים בתנאים הקבועים להלוואה לעובדי מדינה או שהסכום אינו מספיק לכם, ניתן לקבל הלוואה לעובדי מדינה גם בבנקים שונים או בגופים חוץ בנקאיים. עובדי המדינה נחשבים ללקוחות בעלי רמת סיכון נמוכה שכן משכורתם בטוחה וקבועה מראש, לרוב הם נהנים מקביעות כך שאינם נתונים לסכנת פיטורים וגם הפנסיה שלהם מובטחת. מסיבות אלו דלתם של כל המוסדות העוסקים במתן הלוואות פתוחה בפני עובדי המדינה. בכל בנק כיום מוצעים מסלולים שונים של הלוואה לעובדי מדינה ללא הגבלת הצורך לשמו נלקחת ההלוואה. מומלץ לעשות סקר שוק בכל הבנקים ואף להתמקח עם הבנק על גובה הריבית על מנת לקבל את התנאים הטובים ביותר. לעיתים הבנק שבו אתם מנהלים את החשבון שלכם יציע לכם מגוון תנאים משופרים כמן פטור מעמלות ודמי ניהול חשבון  וגם יציע מבצעים שונים במסלולים של הלוואה לעובדי מדינהעל מנת לשמר אלכם כלקוחות.

הלוואה לעובדי מדינה מגופים חוץ בנקאים
גם חברות מימון חוץ בנקאיות מציעות הלוואה לעובדי מדינה. הלוואות רבות ניתנות באישור מיידי ואף מציעות להביא את הכסף עד בית הלקוח במקרה הצורך. חברות אלו מציעות ללא ספק שירות מהיר ואדיב אך יש לקחת בחשבון שבדך כלל הלוואה לעובדי מדינה מסוג זה נושאת ריבית גבוהה בהרבה מזו שיוכלו לקבל עובדי המדינה במסגרות  אחרות.
מומלץ להתנהל נכון כלכלית לא להתעצל ולבדוק את כל הפרטים וכן, צריך לקרוא גם את האותיות הקטנות. ניתן גם לשלב בין הלוואות שונות כך שתיקחו הלוואה לעובדי המדינה מבנק דיסקונט בסבסוד הממשלה ואת יתרת הסכום שאתם צריכים תשלימו על ידי הלוואה לעובדי מדינה נוספת.

מדריך לקבלת הלוואה מנסה לעזור לאנשים שזקוקים להלוואות בתהליך קבלת ההלוואה. שוק ההלוואות כולל הרבה אפשרויות לקבל הלוואה כאשר לא כול האנשים ידועים להתאים לעצמם את ההלוואה הכי טובה והכי כדאית מכל הבחינות.